نیک فیلم

به روزترین رسانه موسیقی و فیلم و سریال

نیک فیلم

به روزترین رسانه موسیقی و فیلم و سریال

نیک فیلم

دانلود آهنگ جدید, دانلود موزیک ویدیو, آهنگ غمگین و شاد, دانلود آلبوم, سایت دانلود موزیک , به روزترین رسانه موسیقی و فیلم و سریال

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ جدید

نایس موزیکا

تماشای آنلاین فیلم

دانلود فیلم ایرانی

دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ

دانلود قسمت بیست و چهارم سریال دل

جنون

NiceMusica

دانلود انیمیشن

دانلود سریال مانکن

دانلود آلبوم جدید

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام بی معرفت

دانلود موزیک ویدیو مجید خراطها به نام بی معرفت

دانلود فیلم کلاشینکف Kalashnikov 2020

دانلود آهنگ رامین بیباک به نام ستاره

دانلود مسابقه شام ایرانی فصل دوازدهم شب سوم

دانلود فیلم امیر

دانلود سریال خواب زده قسمت نوزدهم

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام تیغ و ترمه

دانلود قسمت بیست و پنجم سریال دل

دانلود فیلم کاپون Capone 2020

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام نگار

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام کی مثل منه

دانلود آهنگ عارف به نام برگشته مژگان

دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام صورت

دانلود فیلم بروکلین بی مادر Motherless Brooklyn 2019

دانلود انیمیشن ۱۰۰ درصد گرگ Download 100 Percent Wolf 2020

دانلود فیلم رنج و شکوه Pain and Glory 2019

دانلود فیلم رجایی تیزچشم Cingöz Recai 2017

پیوندها

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام اسم تو چی داره

علی یاسینی اسم تو چی داره

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام اسم تو چی داره

Download New Music Ali Yasini - Esme To Chi Dare

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام اسم تو چی داره

متن آهنگ اسم تو چی داره علی یاسینی
داره میسوزه دلم واسه خودم آخ من بیچاره
هنوز اسمت میاد میلرزه دلم اسم تو چی داره
آخه دیوونه مغرورمی ستاره پرنورمی آخ همه جونمی تو
همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من
هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست
همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من
هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست
چقده تنگه دلم چند شبه که آروم نداره من حسودیم میشه به هرکی که رد شه از کنارت
آخه دیوونه مغرورمی ستاره پرنورمی آخ همه جونمی تو
همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من
هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست
همه ی درارو بستم کسیو جا تو نذارم بیا بی معرفتم تو یه دری وا کن برا من
هر کی میپرسه میگم مرده برام این طرفا نیست میدونی تو دل واموندم ولی این خبرا نیست

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی اسم تو چی داره با لینک مستقیم

فول آلبوم علی یاسینی

برای دانلود آهنک ، فیلم و سریال های روز دنیا کیلک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی